На трамвайних маршрутах № 4, 12 та 16 електронні компостери замінили людьми

30 июня 2015 | 16:05

Поки весь світ чекає на чергове протистояння машин та людей у п’ятому Термінаторі, у Дніпропетровську боротьба машин та людей скінчилася на користь останніх. Так на трамвайних маршрутах № 4, 12 та 16  електронні компостери замінили людьми. 

Більше року на 4, 12 та 16 трамвайних маршрутах Дніпропетровська замість кондукторів працювали такі собі роботи – електронні компостери. За пасажирами з квитками вони, звісно, не бігали, втім придбані у водія білети приймали. Але таке машинне володарювання тривало  не довго. Першою проблемою, з якою зіткнулися машини, був людський вандалізм.

«Не секрет, что эти валидаторы очень сильно подвергались физическому воздействию со стороны пассажиров. Их разбивали, их клеили клеем, запихивали туда какие-то инородные предметы», - розповідає в.о. директора міського комунального підприємства «Дніпропетровський електротранспорт» Володимир Легкий. 

Але пішли електронні компостери з трамваїв не через людські акти вандалізму, проблеми були суто технічні.

«По-сути эти компостеры, они находились в рабочем состоянии, но они не могли отбивать ни время, ни номер маршрута, ни дату», - інформує в.о. директора міського комунального підприємства «Дніпропетровський електротранспорт» Володимир Легкий. 

За цих умов куплений одноразово електронний квиток автоматично перетворювався на проїзний. Надія була тепер на кондукторів, до яких і вирішили повернутися у міськелектротранспорті.  

«Ну я же говорю, мне все равно у кого покупать талон. Было удобно с компостерами, зашел, закомпостировал и все», - говорить   пасажирка 12-го трамваю Наталія.

«Покупали у водителя, сейчас нет, водителю удобно», - говорить водій.
Займалася обслуговуванням електронних компостерів фірма Дніпромашзбагачення, яка нещодавно раптово зникла і поки не дає про себе знати. 

Міськелектротранспорту проект коштував майже мільйон гривень. За умови відмови від кондукторів, на місяць підприємство економило приблизно 20000 гривень. Але у грудні, коли ремонт компостерів фірма Дніпромашзбагачення переклала на міськелектротранспорт, економічна вигода опустилася майже до нуля.

Як не намагалися, але зв’язатися з фірмою Дніпромашзбагачення нам не вдалося. Адже за умовою договору КП «Дніпропетровський електротранспорт» не має права розголошувати дані про адресу іншої сторони.  

Володимир Легкий не відкидає можливості судитися з фірмою, адже договір украдено аж до 31 грудня 2016 року.

Утім на перспективу використання електронних компостерів Володимир Легкий дивиться позитивно, а отже якщо не сьогодні то, завтра машини знов запанують у дніпропетровському електротранспорті.

Олександр Славний, Олександр Оленіченко.

Мы в соцсетях