Борис Філатов: безпека містян на першому місці

29 сентября 2015 | 14:07

Проблеми з безпекою та дотримання правопорядку у місті, новий експериментальний патруль 102 -ці та інші питання обговорили під час круглого столу «Мир нашому місту: підтримання громадського порядку у Дніпропетровську». Захід відбувся за участі нардепа, лідера ПП «Українське об’єднання патріотів» Бориса Філатова. На круглому столі були присутні представники міської міліції, гості з Вільнюса та громадські діячі.

Відкриті люки, аварійні дороги, підтоплення будинків, застаріла техніка – проблем у Дніпропетровську вистачає. До їх вирішення потрібно підходити з різних сторін, вважає Борис Філатов.

«Я думаю всі зі мною погодяться, що питання безпеки у місті Дніпропетровську повинні мати  комплексний характер. Ми повинні говорити не лише про підтримання правового ладу, суспільної безпеки. Цей термін містить у собі багато різноманітних аспектів», - говорить лідер політичної партії «Українське об’єднання патріотів - Укроп» Борис Філатов.

Щоб скоротити тривалість часу між викликом та приїздом правоохоронців у Дніпропетровську було впроваджено експериментальний проект патруль 102. Завдяки новим технологіям робота міліціянтів стала набагато якіснішою:

«На сьогодні у тих районах, де працює патруль 102 ми скоротили час приїзду на виклик до 7 хвилин. Іноді, до 10, але це залежить від того, як далеко знаходиться патруль від місця пригоди», - інформує речник Дніпропетровського Міського Управління міліції Ганна Старчевська.

А от  у місцевої  державтоінспекції справи йдуть не так добре. За минулі 9 місяців на території Дніпропетровська зареєстровано 3319 дорожньо-транспортних пригод.  Здебільшого у них винні водії та пішоходи, але є й інші фактори, що сприяють трагедії:

«Це дорожнє покриття, освітлення, технічне забезпечення проїжджої частини», - каже начальник сектору адміністративної практики ДАІ м. Дніпропетровська Олег Юрченко.

Надзвичайники свою роботу виконують добре, але стверджують, що могли б робити її краще, якби мали новішу техніку.

«Якби пожежно-технічне спорядження було відповідної якості, європейського рівня, то й жертв та матеріальних збитків у місті було б менше», - звітує представник Державної служби України з надзвичайних ситуацій Іван Коваль.

Не останню роль у підтриманні суспільної безпеки відіграє  й комунальна служба. Її представники стверджують, що ситуація з будинками у місті вкрай критична. Більшість будівель не має технічних паспортів. Вважають, що потрібно у першу чергу зосередитися на таких питаннях:

«А) накрити всі каналізаційні виходи люками; Б) вирішити проблему затоплення. Тобто, налагодити роботу систем водовідведення, відкачування води у тих районах, де існує ця проблема», - говорить начальник управління житлового-комунального господарства Дніпропетровської міської ради Михайло Лисенко.

Іноземні гості, запрошені до обговорення, у свою чергу поділилися  досвідом вирішення подібних проблем.

«Проблема з фінансуванням є всюди.  У Вільнюсі ми вирішили її так: щоб не купувати через кожні два роки нове обладнання, ми купуємо не техніку, а послугу. Звісно, на конкурсній основі», - розповідає екс-мер міста Вільнюс Артурас Зуокас.

Таким чином литовцям вдалося зекономити чимало коштів.  Крім того, влада Вільнюса освітлила всі райони міста, аби його жителі почувалися безпечно. Також, було введено програму «Сусідський контроль», за якою активні громадяни допомагали правоохоронцям виконувати їх роботу. Українські держслужбовці прийняли до уваги досвід європейських колег та разом з командою «Укропа» в майбутньому планують суттєво підвищити безпеку в місті.

 

Мы в соцсетях