Мінівен Mazda 5. Характеристики, відгуки та особливості

Третє покоління Mazda 5 було представлене японцями ще 2010 року. Як і всі світові новинки, автомобіль був представлений на автосалоні у Женеві. Нова Mazda 5 стала розробкою найкращих у своїй галузі дизайнерів, інженерів та конструкторів японської компанії. Метою розробників було створити такий мінівен, який би відповідав усім вимогам та запитам сучасної родини. Всупереч тому, що автомобіль замислювався як представник сімейного класу, новинка має досить непогану динаміку, маневреність і відмінну керованість, яка зовсім невластива звичайним мінівенам.

До того ж зараз можна легко оцінити даний автомобіль на різних тематичних ресурсах і побачити, що навіть при пробігу в 100-200 тисяч серйозних поломок буде одиниці. Звичайно ж не без них, тому що все дуже суб’єктивно і залежить від багатьох факторів, але при цьому ремонт даного авто відносно недорогий і знайти необхідну запчастину не складає аж до компресора кондиціонера.
Інтер’єр автомобіля Mazda 5 2013

Зовнішність Mazda 5 надзвичайно динамічна. Невеликий і плавний кут переднього лобового скла щодо центральної осі машини та знаходження його практично в тій же площині, що і дах з капотом, знижують опір під час руху. Широкі грати радіатора своєю формою нагадують посмішку. Довершує візуальність опукла оптика спереду.

Салон Mazda 5 2013 більш ніж місткий. З додатковим третім рядом сидінь в автомобілі легко можуть розміститися семеро людей, але при цьому об’єм багажника становив сто п’ятдесят вісім літрів, у той час як без додаткового ряду об’єм багажного відділення складає 780 літрів. Якість матеріалів, якими виконано оздоблення салону, викликає тільки захоплення, ні до чого не причепишся. Кермо з трьома спицями, що використовується в інших моделях компанії, надає машині злегка спортивний характер. Для зручності самого водія важіль коробки був поміщений на центральну консоль прямо під панель приладів. Практично все оздоблення салону розбавлене хромованими вставками, переважають тут строгі чорні тони, що надає природної елегантності. Особливу увагу виробники приділили безпеці, розробивши систему, що поглинає та розподіляє удар. А спеціальний звуковий сигнал нагадає про ремень безпеки, який не пристебнутий.

Двигуни Мазда 5 2013

Тепер про технічні особливості автомобіля. З самого початку японці запропонували лише два варіанти силових агрегатів. Це бензинові двигуни, об’єм яких становить один і вісім і два літри, а потужність сто п’ятнадцять і сто п’ятдесят кінських сил відповідно. Але трохи пізніше у Mazda 5 третього покоління також з’явилася дизельна варіація об’ємом 1.6 літра та потужністю 115 конячок. А завдяки використанню системи i-stop, за допомогою якої автоматично зупиняє роботу двигуна під час зупинки, витрата палива знижується в середньому на 10 відсотків. Це легко можна відчути при їзді в міських умовах із численними світлофорами та пробками. Всі комплектації двигунів будуть доповнюватися лише якісною механічною коробкою передач із шістьма ступенями. Разом середня витрата становитиме близько 8 літрів. Слід пам’ятати про наявний маленький кліренс, щоб бути гранично обережним при їзді ґрунтовою дорогою.