Nissan Leaf – 2018. Огляд, ємність батареї, порівняння

Чергова реінкарнація вже можна сказати народного автомобіля, бо на дорогах України, а точніше у містах України їх ставатиме дедалі більше. Але японські інженери не зупиняються на досягнутому і продовжують покращувати цю модель. І забігаючи вперед, хотілося б сказати, що нісан 2018 має ємність батареї 40 кіловат-годину, а це на 25 відсотків вище, ніж у попередній моделі. До того ж, якщо ви досі скептично розглядаєте цю модель до покупки, то хочемо дати Вам пораду. Ви можете взяти Leaf на прокат або замовити тест драйв – докладніше тут і тим самим переконатися, наскільки Вам підійде такий автомобіль.

Дизайн Leaf 2018

Дизайн кузова у Nissan Leaf вийшов простий та суворий. Виділити із потоку бензинових конкурентів буде складно. Великі листоподібні фари, що проходять уздовж капота, помітно зменшили та оснастили світлодіодами. Передній бампер попередника був простим та аскетичним. Новий Leaf отримав трапецієподібну фальш грати радіатора з синім діодним підсвічуванням. Протитуманні фари залишилися на колишніх місцях, набувши прямокутної форми. Інженери пограли з дизайном задніх дверей та скла, надавши їм хвилеподібного вигляду. Цікавий вигляд набули двері багажника та задні стоп-вогні: з витягнутих труб задні фари перетворилися на бумеранги. Задній бампер підвівся і отримав додатковий захист.

Розміри

Nissan Leaf залишився п’ятимісним хетчбеком “Golf” – класу. Габаритні розміри змінилися не сильно: довжина складає 4500 мм, ширина – 1800 мм, висота кузова залишилася без змін 1550 мм та 2700 мм. Висота кліренсу – 150 мм. Вага – 1765 кг. Батарея, як і раніше, закріплена внизу, що забезпечує стійкість на дорозі. Об’єм багажника збільшений до 435 літрів, що прирівнює його до автомобілів “С” – класу. Спинки задніх крісел складаються, збільшуючи вантажомісткість.

Салон.

В обробці салону використано дорогі матеріали. Оббивка крісел шкіряна та представлена ​​у двох кольорах. Передні крісла обладнані зручними бічні валики.

Конструктори почаклували над приладовою дошкою, зробивши її максимально практичною. Увага притягує 5-й мультимедійний дисплей (у покращених моделях 7), розташований по центру. З нього відбувається керування електронними функціями машини. Зона управління кліматичної системи розташовується нижче.
Звичний важіль перемикання передач замінили на колесо. Ручне гальмо виконане у вигляді кнопки.

Двигун.

Трифазний електродвигун здатний виробляти 150 кінських сил при 320 Нм моменту, що крутить. Як і попередньої версії, для живлення використовується літій — іонний акумулятор з ємністю 40 кВт*год. Повний заряд батареї здійснюється за 16 годин від мережі 220 вольт. Станція швидкого заряджання дозволяє зарядити електрокар за 40 – 50 хв.

Запас ходу залежить від стилю та темпу водіння і коливається від 240 км до 400 км. Не слід забувати, що використання кондиціонера істотно знижує довжину пробігу.

Слід зазначити, що розгін до 100 км. відбувається за 7,9 секунди.

Машину оснастили: круїз-контролем, системою автоматичного паркування під час руху вперед і назад, доповнили системами безпеки руху. Є вихід в інтернет, можливість перегляду телевізора та багато цікавих функцій для комфортної їзди.

Ціна

Для Японського ринку оголошено вартість лише на рівні 29 000$. На ринки Європи та Америки планується постачати електрокар не вище 29 900 $. Для радості любителів електричних машин до нас він потрапить на початку 2018 року. Тоді ж починається і старт замовлень та продажів.